הלקוחות שלנו לא מפספסים

הרשמו לניוזלטר והתעדכנו בכל המבצעים וההטבות שלנו

תוצאות: 410
מחיר | שם מיין לפי:

  • ריי-בן
  • הזמנה אישית מחו"ל

מוזיקאים אגדיים משנות ה 1960 כבר הרכיבו משקפי השמש Ray-Ban ® Round עדשות משקפי שמש Retro Round ידועים ביופיים הקריסטלי ובצורתם הברורה. מוטות מתכת דקות עם ציפוי פלסטיק בסופם לנוחות מירבית מאחורי האוזניים. 100% הגנה מקרני UV מיוצר באיטליה מסגרת מתכת מלאה בצבע זהב עדשות שחורות G15 רוחב עדשה: 47 מ"מ גשר: 21 מ"מ אורך ידית: 14.5 ס"מ לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 920 ₪ מחיר
540 ₪
משקפי שמש Ray-Ban 3447-001 47 Retro Round Metal

עדשות מגע Acuvue Oasys with Hydroclear Plus עדשות המגע האופטימליות לעיניים יבשות. העדשות מכילות 38% מים, מעניקות לחות ורעננות במשך כל היום. מגינות מפני קרינה אולטרה סגולית, קרני UV. רכות במיוחד. דקות וגמישות, מאפשרות מעבר חמצן לעין עובד/ת שעות מול המחשב? עדשות Oasys ישמרו על העיניים שלך 6 עדשות בקופסא תאריך תפוגה: ארבע שנים ומעלה.
לא מוצאים את המרשם שלכם? צרו קשר כאן

לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 129 ₪ החל ממחיר
109 ₪
עדשות מגע דו שבועיות אקיוביו אואייסיז

משקפת שחיה - ראיה איכותיות הגנה 100% מקרני UV מונע חדירת מים בעזרת סיומת סליקון התאמה מדוייקת ונוחה לפנים עם רצועות מתכווננות ו- 2 גשרים נוספים בגדלים שונים להחלפה. מותג: Seegull יש לך מספרים שונים בעיניים? אפשרות לתוספת מספר ב₪25 לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 150 ₪ מחיר
109 ₪
משקפת שחייה SEEGULL

טיפים לבחירת עדשות מגע יומיות

                                 

 

בעיות ראייה, לצערנו רבים מאיתנו סובלים מכך, אך הפתרון לא חייב להיות משקפיים, או לפחות לא רק. עדשות מגע הן צמד עדשות שכל אחת מהן מונחת על קרנית העין. העדשות מיועדות לתיקון הראייה, ונותנות מענה למי שלא רוצה להרכיב משקפיים כל הזמן.

 

בחירת עדשות מגע הינן תהליך אשר מומלץ מאוד שייעשה ע"י אופטומטריסט, ולא בקנייה ישירות מהמדף. לפני שמגיעים לאופטומטריסט חשוב לדעת כמה טיפים אשר ייעזרו לכם לבחור בתבונה יחד איתו את העדשות המתאימות ביותר עבורכם.

 

בחירת עדשות מגע צריכה לקחת בחשבון פרמטרים שונים:

 

נתחיל בבדיקת תפקוד העין, דרך בדיקה זו נוכל לשלול פתולוגיות שונות של העין, אלו עשויות להשפיע על ההמלצות אם להשתמש בעדשות, ואם כן באיזה סוג. במידה ואין משהו מיוחד מבצעים התאמה ראשונית של סוג העדשה והמספר הנדרש לתיקון הראייה.

 

לאחר מכן נגיע לשלב התאמת סוג העדשה המתאים.

 

שוק עדשות המגע רווי בסוגים שונים אשר לכל אחד יתרונות וחסרונות. נהוג לעשות חלוקה לפי אורך השימוש של העדשות ולפי קשיחות העדשה. עדשות מגע יומיות, חודשיות או קבועות? מומלץ מאוד על עדשות מגע שמחליפים אותם בתדירות גבוהה ביותר.

 

אך צריך לקחת בחשבון כי ישנם אנשים המתקשים לעשות זאת באופן יומיומי. עדשות מגע יומיות עדיפות בהרבה מאשר חודשיות או קבועות.

 

סוגי קשיחות עדשות המגע תלויות מאוד במטופל ובהתאמה נכונה של האופטומטריסט. אנו נבחר כמובן את אלה ששומרות על בריאות עין, מתקנות את הראייה ומתאימות בצורה המרבית למטופל.

 

לצפייה בקטלוג עדשות המגע היומיות שלנו לחצו כאן

 

סוגי עדשות המגע:

 

  1.  עדשות מגע רכות חד פעמיות – עדשות גדולות יחסית, נצמדות לעין בקלות ובנוחות. עדשות אלו עשויות מחומר הסופח נוזלים, כמו כן כדאי מאוד לזרוק אותן בכל יום לפח, זאת בכדיי להימנע מזיהומים. בנוסף שימוש עדשות מגע רכות חד פעמיות חוסך בזמן ובכסף (שטיפה, רכישת תמיסה וכו’).
  2. עדשות מגע קשות נושמות – אלו עשויות מחומר קשיח, והן קטנות יחסית לעדשות אחרות. החומר הקשיח מאפשר מעבר חמצן לעין, כך שלמעשה בעין נושמת. סוג זה של עדשות יתאים לרוב לאנשים עם בעיות ראייה מורכבות (צילינדר, מחלות, עיוותים בעיניים וכו’).
  3. עדשות מולטיפוקל – עדשות רב מוקדיות המיועדות לתיקון הראייה מרחוק ומקרוב, עדשות אלו פותרות את בעיית המספר השונה בו זמנית.
  4. עדשות מגע המיוצרות מסיליקון הידרוג’ל: מתאימות גם לשינה, ומעבירות רכיבי לחות, וחמצן לעין ומונעות מחלבון לדבוק בו.

אם בך, בחירת עדשות מגע הינו תהליך שכדאי לעשות יחד עם בעל מקצוע מוסמך, כי כשזה נוגע לעיניים, לא כדאי לקחת סיכונים.