הלקוחות שלנו לא מפספסים

הרשמו לניוזלטר והתעדכנו בכל המבצעים וההטבות שלנו

תוצאות: 410
מחיר | שם מיין לפי:

  • ריי-בן
  • הזמנה אישית מחו"ל

מוזיקאים אגדיים משנות ה 1960 כבר הרכיבו משקפי השמש Ray-Ban ® Round עדשות משקפי שמש Retro Round ידועים ביופיים הקריסטלי ובצורתם הברורה. מוטות מתכת דקות עם ציפוי פלסטיק בסופם לנוחות מירבית מאחורי האוזניים. 100% הגנה מקרני UV מיוצר באיטליה מסגרת מתכת מלאה בצבע זהב עדשות שחורות G15 רוחב עדשה: 47 מ"מ גשר: 21 מ"מ אורך ידית: 14.5 ס"מ לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 920 ₪ מחיר
540 ₪
משקפי שמש Ray-Ban 3447-001 47 Retro Round Metal

עדשות מגע Acuvue Oasys with Hydroclear Plus עדשות המגע האופטימליות לעיניים יבשות. העדשות מכילות 38% מים, מעניקות לחות ורעננות במשך כל היום. מגינות מפני קרינה אולטרה סגולית, קרני UV. רכות במיוחד. דקות וגמישות, מאפשרות מעבר חמצן לעין עובד/ת שעות מול המחשב? עדשות Oasys ישמרו על העיניים שלך 6 עדשות בקופסא תאריך תפוגה: ארבע שנים ומעלה.
לא מוצאים את המרשם שלכם? צרו קשר כאן

לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 129 ₪ החל ממחיר
109 ₪
עדשות מגע דו שבועיות אקיוביו אואייסיז

משקפת שחיה - ראיה איכותיות הגנה 100% מקרני UV מונע חדירת מים בעזרת סיומת סליקון התאמה מדוייקת ונוחה לפנים עם רצועות מתכווננות ו- 2 גשרים נוספים בגדלים שונים להחלפה. מותג: Seegull יש לך מספרים שונים בעיניים? אפשרות לתוספת מספר ב₪25 לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 150 ₪ מחיר
109 ₪
משקפת שחייה SEEGULL

Ray-Ban או Oakley - לאיזה מותג יש משקפי שמש טובים יותר?

 

ריי-בן ואוקלי הם מותגים ידועים של משקפי שמש. שני המותגים הם בבעלות חברת Luxottica העולמית –  המובילה באופנה וספורט של משקפיים איכותיות.

Ray-Ban  ו- Oakley מוכרים מיליוני משקפי שמש בכל שנה, אבל יש להם סגנון לקוחות שונה כמעט לחלוטין. בואו נגלה למה.

בשלב הראשון נשווה את ההבדלים העיקריים בין אוקלי ו Ray-Ban. לאחר מכן נעבור על הצדדים החיוביים והשליליים של משקפי השמש של שני המותגים, כך תדעו איזה מותג  מתאים יותר לצרכים הספציפיים שלכם.

 

ההבדלים העיקריים בין משקפי שמש Ray-Ban ל Oakley

 

ההבדל בין משקפי שמש אוקלי וריי-בן הוא למעשה עצום. שניהם מייצגים חלקים מנוגדים של שוק משקפי השמש. ברוב המקרים, העדשות והטכנולוגיה מהן עשויות המשקפיים שונות מאוד, כי הן משרתות מטרות אחרות.

אוקלי מיועד לאנשים המקפידים על ספורט. אנשים המעדיפים פעילות יותר מאופנה. את משקפי Oakley מרכיבים ספורטאים מפורסמים כמו Tiger Woods ו-Shaun White, רוכבי אופניים רבים ב Tour de France, אנשים שאוהבים סגנון חיים פעיל ורוצים ליהנות מהגנה טובה לעיניים, ולוודא שמשקפי השמש שלהם נשארים צמודים לפנים במהלך פעילויות ספורט.

דוגמא למשקפי שמש אוקלי 

משקפי השמש הכי מגניבים של אוקלי! צפו Oakley Radar Path

 

עדשות Oakley עשויות מחומרים עמידים מאוד, מעניקות ראיה חדה ובהירה במיוחד. למעשה, עדשות אוקלי מציעות שילוב מנצח של בהירות והגנה מבלי להתפשר על האיכות האופטית. לאוקלי מספר הפטנטים הגדול בעולם בתחום משקפי השמש. הם גם אחד המותגים המותרים לחיילי צבא ארה"ב בזמן קרב. משקפי Oakley  הם המשקפיים המועדפות על אנשים אקטיביים!

 

Ray Ban מתאים לחובבי אופנה. את משקפי ריי-בן מרכיבים סלבריטאים  מכל רחבי העולם. המשקפיים מעוצבות בצורה אופנתית ואיכותית לשימוש יומיומי. משקפי Ray-Ban מתאימים לכל סוגי האירועים היומיומיים ; עבודה, מסיבות, פגישות, נהיגה ועוד.

 דוגמא למשקפי השמש של ריי-בן

משקפי השמש הכי פופולאריים של ריי-בן צפו Ray Ban Aviator

לרוב , עדשות Ray-Ban עשויות מקריסטל המאפשר ראיה אופטית, כך שניתן להוסיף מרשם לעדשה.

אבל עדיין, הם פחות טכניים באופן כללי ממשקפי שמש אוקלי.

 

יתרונות וחסרונות של משקפי השמש Oakley  ו Ray-Ban

 

ריי-באן ואוקלי מייצגים קצוות מנוגדים של משקפי שמש איכותיות. “הטוב ביותר” עבור מישהו תלוי בצרכים הספציפיים שלו. לכן ריכזנו את רשימת היתרונות והחסרונות בצורה אוביקטיבית.

 

יתרונות אוקלי :

 

עדשות חזקות וראיה איכותית. ל Oakley יש שיטה למניעת עיוותים על עדשות על מנת לשפר את הראיה ההיקפית והצדית. העדשות גם עמידות מפני פגיעה של אובייקט במהירות גבוהה. לעדשות אוקלי רשיון 1 ANSI.

 

חומרי מסגרת. משקפי אוקלי עשויות בצורה טכנית איכותית, מיוצרות מחומרים כמו טיטניום, פוליקרבונט חזק במיוחד או מחומרים בעלי ערך דומה. אם התישבתם בטעות על משקפי השמש, אל דאגה! העדשות נשברות לעיתים רחוקות מאוד, הידיות עלולות להתפרק, אך כל שעליכם לעשות הוא להצמיד אותן בחזרה.

 

עיצוב ספורטיבי. את משקפי שמש אוקלי תרצו ללבוש בזמן שייט, רכיבה על אופניים, גולף, סנובורד. מה שתרצו. משקפי אוקלי מציעות עמידות גבוהה, קלילות וחדות. המשקפים “יושבות” על הפנים במהלך ההופעות הפעילות ביותר.

העיצוב העתידני, הצעיר והרענן של אוקלי ידגיש לכולם שאתם פעילים ובריאים.

 

טכנולוגיה חדשנית. אוקלי משפרת את מוצריה בכל שנה. אוקלי מובילה במספר ובאיכות הפטנטים לראיה, ומנצחת במבחנים רבים בעשורים האחרונים.צפו בסרטון איך בוחרים משקפי שמש לספורט?

 

חסרונות אוקלי :

 

אופטיקה. לעדשות משקפי שמש אוקלי יש אופטיקה מעולה. אבל לא ניתנות להשוואה לעדשות קריסטל או זכוכית .

 

מחיר. רמת המחיר של אוקלי דומה Ray-Ban, למעט כשמדובר בהפיכתן משקפי מרשם.

 

שימושיות. ניתן להרכיב את משקפי שמש אוקלי במצבים רבים, אבל לא כמו משקפי השמש של Ray-Ban. אמנם, רוב משקפי ריי-בן אינם מתאימים לספורט, אבל רוב משקפי שמש אוקלי אינם מתאימים לסגנון לבוש מחויט או אופנתי.

 

 יתרונות ריי-בן:

 

 

מראה אופנתי קלאסי נצחי. משקפי ריי-בן קיימים מאז 1937. לריי-בן אין מתחרים בכמות הסרטים בהם מופיעים המוצרים שלהם, ולא בכמות הסלבריטאים המרכיבים משקפי שמש Ray-Ban.

 

 

מגוון. Ray-Ban מובילה במגוון הרחב של עיצובי משקפי שמש; לגברים, נשים וילדים. דגמי ה Aviator וה Wayfarer  פופולאריים ומוכרים מאוד למרות שיש להם דגמים רבים נוספים. אין סוף לעיצובי המסגרות כמו גם אפשרויות הצבע, ההדפסה והחומרים מהם עשויות העדשות והמסגרות.

 

 

פרקטי ומתאים. העיצוב הנוח הפתרונות הפרקטיים, לדוג’ דגמי Wayfarer המתקפלים , כמו גם מגוון משקפי השמש מאפשרים למצוא משקף לכל סוג אירוע כולל לפעילויות ספורט.

 

 

אופטיקה. לרוב משקפי Ray Ban  יש עדשות קריסטל , כך שניתן להפוך אותם למשקפי שמש עם מרשם בקלות . מחירם גם זול במעט ממשקפי השמש של אוקלי.

 

חסרונות ריי-בן:

 

חוזק עדשות ריי בן עשויות לרוב מקריסטל מה שאמנם מאפשר ראיה מעולה, אך מוסיף למשקל המשקפיים ולסבירות שהן תשברנה.בנוסף, Ray-Ban עדיין משתמשת  בצירי פלדה לשילוב הידיות בתוך המסגרת, כך שהן עשויות להשבר אם יושבים עליהם… צפו במבחן הכדור של Ray Ban לבדיקת עמידות העדשות.

 

טכנולוגיה שיפורים. Ray-Ban מבצעת מחקרים רבים בכל שנה, אבל כאשר אנו משווים אותה ל,Oakley נראה שאוקלי נמצאת תמיד צעד אחד קדימה. Ray-Ban נצמדת לפטנטים שכבר הוכחו בעבר, המטרה שלהם היא ליצור עיצובים לאורך זמן. אוקלי היא הראשונה בשדה הטכנולוגיה והפיתוחים.

 

מדי שמרנית. רוב האנשים אוהבים משקפי הRay Ban כי הם אופנתיים וקלאסיים. אבל, תמיד יש אנשים ובחורים צעירים אשר מסרבים לקנות אותם, עד שהם מעל גיל 30.

 

כמו תמיד, העדפת Ray-Ban על פני אוקלי, ולהפך, היא עניין של טעם וצרכים ספציפיים.

 

בכל מקרה, רוב האנשים האקטיביים ואוהדי הספורט מעדיפים את משקפי השמש של Oakley.

מצד שני, אנשים שאוהבים לבלות בברים, בבתי קפה, או בעיר, יתכן שיעדיפו את משקפי השמש של Ray-Ban .

 

לאנשים רבים יש משקפי שמש משני המותגים. והם מרכיבים אותם לפי הצורך.

 

  לחצו כאן לכל משקפי אוקלי